[ LUGOS ] latex, pozicioniranje texta :: nalepke

iztok pizorn iztok.pizorn na guest.arnes.si
Sre Apr 26 07:54:38 CEST 2000

ave

zanima me, ce se da v latexu s koordinatimi dolociti, kam naj se neka
beseda napise.

npr. ce hocem, da se mi napise nekam na stran...
\pisikoord[x,y] {to je niz.}

in potem lahko nize poljubno razporejam po listu...

v glavnem: rad bi naredil neko rec, da bi z njo printal nalepke... ce ze
obstaja kaksen program [ki bi bil sposoben printati tudi sumnike] za
printanje nalepk, pa bi bil zelo vesel, ce se mi sporoci njegovo ime...

hvala,

iztok

iztok pizorn, iztok.pizorn na guest.arnes.si
Non tam clarum linux agere, quam turpe id nescire. (prosto po Ciceronu)

Dodatne informacije o seznamu Starilist