[ LUGOS ] autofs ( automount )

IgoR IgorF na ix.netcom.com
Pet Apr 14 18:57:03 CEST 2000

Morda bo moja izkusnja se komu pomagala.

Pogoji, da 'autofs' ( automount ) deluje za __VSE__ uporabnike
so naslednji:

- autofs mora biti instaliran ( glej /etc/rc.d/init.d/autofs)

- run level 3 mora biti ustrezno spremenjen
  (ls /etc/rc.d/rc3.d)
lrwxrwxrwx    1 root  root  16 Mar 25 01:37 K08autofs ->
../init.d/autofs
lrwxrwxrwx    1 root  root  23 Mar 25 14:19 S94autofs ->
/etc/rc.d/init.d/autofs

-fajl /etc/auto.master mora vsebovati:
# mountpoint      map               options
/floppy       /etc/auto.floppy    --timeout 10

-fajl /etc/auto.floppy mora vsebovati:
floppy   -fstype=auto,umask=000   :/dev/fd0

Moja tezava je bila v temu, da nisem imel
definiranega 'umask'-a v fajlu /etc/auto.floppy.
Seveda na man straneh tega nisem uspel najti.
Ali pa je morda tam, samo meni nevidno.

In to nisem pogruntal jaz ampak
Darko Koruga <darko.koruga na hermes.si>
.... za kar se mu najlepse zahvaljujem z upanjem,
da bo to pismo pomagalo se kasnemu
LUGOS-ovcu, ki bo oziroma ima podobne
probleme

Igor