[ LUGOS ] Red Hat 6.2 & sumniki & staroffice 5.1a

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Čet Apr 13 11:23:55 CEST 2000

Prvo razocaranje je bilo da  loadkeys slovene vrne neko napako.  (o tem
se je ze nekaj pisalo pa ne najdem resiteve razen da namestim pakete od
6.1).

Druga stvar, ki me mocno moti je da Red Hat 6.2, kljub temu da ima nekaj
ISO8859-2 fontov med njimi ni misc ISO8859-2 fontov.

Najbolj me pa jezi to, da v StarOfficu sedaj sumniki ne delujejo. In to
ne da bi samo kvake risal tam kjer bi morali biti sumniki, ampak ce
pritisnes sumnik se ne zgodi popolnoma nic.

Je komu uspelo resiti to tezavo in usposobiti sumnike?

Lep pozdrav,

         Aljaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist