[ LUGOS ] i come from a land down under

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Apr 6 00:27:47 CEST 2000

On Wed, 5 Apr 2000, Jure Krasovic wrote:

> crt jakhel wrote:

> doslej sem zivel v lepem, preprostem svetu ide diskov in vem o scsijih
> zelo, zelo malo.

Hmm, a ona borza je potem na IDE diskih? Clovek bi pricakoval kaj bolj
resnega za tak server...

Se ti kernel nalozi pa potem ne zna mountati root particije ali se ti
kernel sploh ne zacne nalagati? Ali se ti morda niti LILO ne zazene? Kaj
cetrtega?

> Pri SCSI diskih mora biti vkljucen linear v lilo.conf.

Tole pa definitivno *ne* bo res. Jaz tega nimam, pa mi bootanje iz SCSI
diskov cisto lepo dela.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist