[ LUGOS ] enscript + latin2

Andrej Lajovic andrej.lajovic na guest.arnes.si
Sob Apr 22 10:15:44 CEST 2000

Hoj!

Že nekaj časa sem želel program, ki bi pretvoril navadna ASCII besedila
neposredno v PostScript, zato sem si zadnjič downloadal GNU Enscript
<http://www.iki.fi/~mtr/genscript/>, ki naj bi to znal storiti. Zadeva
sicer odlično deluje, vendar imam probleme z latin2 fonti: š in ž delujeta
normalno, medtem ko č-je prikazuje kot vprašaje (?).

Ta problem je sicer opisan tudi v FAQ, ki sem ga dobil zraven programa in
tam piše, da šumnikov ne prikazuje pravilno zato, ker jih v adobe-ovem
fontu sploh ni. Rešitev naj bi bila zamenjava fontov z drugimi, kar sem
tudi storil (poskusil sem fonte iz Type1, ki pridejo z Xwindows in
tistimi, ki so priloženi TeX-u) - na žalost brez uspeha.

Če je kdo že uspel rešiti tale problem, naj mi prosim pomaga.

Slackware 3.6 (še vedno čakam na nov disk za slack 7 :))
GNU Enscript 1.6.1

Lep pozdrav,
Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist