[ LUGOS ] kopiranje diska

Danilo Godec danci na kibla.org
Sob Apr 22 09:29:17 CEST 2000

On Sat, 22 Apr 2000, Leonard Polanec wrote:

> Zaiam me kako bi na najlazji nacin skopiral en disk na drugega, in seveda
> tako da bi bile vse particiej z enako vsebino, enakimi prioritetami in
> lastnistmi, le direktorij /home na novem disku bi bil vecji kod je na
> starem, ostale particije pa bi ostale enako velike. Na dsiku so samo linux
> particije tako da se z kaksinimi fat particijami ni potrebno ukvarajt.

Na novem disku si ustvari particije po zelji, nato pa s tar-om prenesi vse
datoteke (pri tem uporabi -p in -l).

Npr. tole ti prenese cel root fs v trenutni dir (in izpusti vse mountane
zadeve - npr. home ali proc):

bash# ( cd / ; tar --atime-preserve -cplf - . ) | tar --atime-preserve -xplvf .

    D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist