[ LUGOS ] Slack 7.0 - cuden primer (se enkrat)

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Ned Apr 30 23:46:50 CEST 2000

Yo!

Torej prinesem ta CD na faks ga zatlacim v zgoscenkoberistroj neke masine
na katiro sem se odlocil spraviti Slackware 7.0. Torej kot ze receno,
instaliram po ustaljenem postopku, rebootam, loadlin pozene kernel nato pa
se ustavi pri INIT-u, ki mi izpljune, >>>>>>>>>>>da ne more naloziti rc.S
in rc.M<<<<<<<<<<<<<. Nic ne zmrzne!!!!! Lepo nalozi login prompt!!!!

Pa pravim mogoce mu pa kernel ni vsec in dam loadlin-u naj pozene se
particijo, vse v redu, vsi permission-i<<<<<<. Pogledam inittab, vse gut.

Se je ze komu zgodilo kaj podobnega? Ima kdo razen Polza se kaksen
PAMETEN hint kaj bi lahko se naredil

Torej naj se oglasi samo tisti, ki se mu je kaj takega ze zgodilo in je
resil problem. Razni Polzi pa naj raje pomagajo komu, ki ne zna mountat
CD-ja!

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist