[ LUGOS ] knjiznice v corel linuxu

Andrej Andolsek andrej.andolsek na email.si
Ned Apr 30 23:05:53 CEST 2000

klemen wrote:

> Imam en problem: ali se mi samo zdi ali je res, da je corelov linux skoraj
> brez vseh novejsih knjiznic?

Ja sem prebral na netu da so stvari na corel linuxu z izjemo kernela in pa
KDEja iz pradavnih casov (mogoce zato ne laufam corel linuxa). Jaz upam da bodo
corelovci to kmalu pogruntali.

> Pa se neki a ve kdo za kak paket slovenskih fontov za Xwindows,kjer bi blo
> teh pisav kej vec? tist paket iso8859-2 ma mal mal fontov.
> Bi jih rabil pa kaj vec razlicnih!

Ves zakaj so windowsi pa vseeno dobri? Za true type fonte dol snet :-).
Sam vprasanje koliko se bos s tem pri corelu namatral.
Sam mam mandrake 7.0 z xfree86 4.0, pa sem z 7.1beta verzije snel programcek
FontDrak, ki ti z parimi kliki z windowsov (ce jih le kje najde) instalira
fonte v X-e (med drugim tud v ISO8859-2 formatu). Sam se mi zdi da ti ne bo kej
prevec pomagal ... no pa vseeno.

Lep pozdrav
    Andro

Dodatne informacije o seznamu Starilist