[ LUGOS ] round robin dns

Matija Grabnar matija.grabnar na arnes.si
Tor Apr 4 10:54:19 CEST 2000

> Ali kdo ve, kje bi nasel kaj dokumentacije o temi iz subjecta?
Si poskusil google?

> Rad bi postavil 2 web serverja, s katerimi bojo userji imeli
> nekaksne sessione. Problem je v tem, da med serverjema ni komunikacije,
> zato je problem, ce bi isti user enkrat poslal request enemu, enkrat
> pa drugemu serverju. Kaj se bo zgodilo, ce www.neki.si enostavno kaze
> na dva naslova?
Takrat se bo zgodil round-robin DNS. Zadevo najlaze porihtas tako, da bos
pokrbel da med obema serverjema BO komunikacija. RR DNS bo namrec posiljal
zahteve izmenicno na enega in drugega...

> Ce se to ne bi obneslo, ali kdo pozna kaksen software, ki bi ga postavil
> na Linux masino (IP masq), za katero bi bila serverja, potem pa bi vsak
> request na svoj port 80 forwardal na eno od notranjih masin. Pri tem
> bi IP od clienta bindal na enega od serverjev, po dolocenem timeoutu
> (naprimer eno uro nobenega requesta z dolocenega IP-ja) pa bi bind med
> IP-jem in enim od serverjev purgal.
>
> Lepo bi bilo tudi, ce bi Linux masina ugotavljala, ce serverja delujeta
> in po potrebi vse requeste na nedelujoc server prenesla na delujocega.

To je pa ze clustering. Poglej si LVS cluster configuration howto, ali
pa kaksno zadevo, ki ima clustering ze noter. Kolikor vem, clustering
za linux razvija slovenska firma Active Tools, ki dela za Turbo linux ljudi.
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist