[ LUGOS ] ip filtering

Matija Grabnar matija.grabnar na arnes.si
Tor Apr 4 10:49:03 CEST 2000

>  Ali sklepam prav, da mi paketke z drugimi
> ip-ji mece ven in ce, ali se da to kako zrihtat?

Temu se rece anti-spoofing in je eden od osnovnih nacinov zascite internteta
pred denial of service napadi. Ne verjamem, da bos uspel priti okrog tega
drugace kot s tuneliranjem. Bi pa morali satelitski providerji podpirati
tunerliranje - vsaj tiste predstavitve, ki sem jih videl do zdaj, so ga.

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist