[ LUGOS ] Slack 7.0 - cuden primer

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Ned Apr 30 11:38:19 CEST 2000

Yo!

On Fri, 28 Apr 2000 polz na writeme.com wrote:

> Kaj ti pa izpljune kot razlog ? Meni pri problemih vedno da tudi kak namig.

Nic... Ce da meni karkoli, kdorkoli kak namig potem resim problem s tem
namigom. Ti ocitno ne, ker ti rabis namig da potem sprasujes naprej...

> In mi naj uganemo, kaj je izpisalo ? Pametno, Polde!
> Bi rad vojsko svizcev z alu-folijo ?

A si malo prevec pameten? Ce ne ves o cem govorim potem ne odgovarjaj.
Tocno sem vprasal ce je ze kdo imel podoben problem! Ce ga nisi imel, raje
napisi kaksen e-mail stari mami in ne pametuj...

> Ja mi naj jih pa iz lufta vlecemo ?

Ce nimas hinta, ne pisi oslarij in ne pametuj...

> Natancno nastej error message, potem bo pa mogoce lahko kdo kdaj pomagal.
> Lahko v inittab nastimas se kako cudno skripto, v katero das samo nekaj
> takega, kot je echo "Tu jokam svetu vnemar!", da bos videl, kje se ti
> zadeva ustavi.

A si ti malo zajedliv ali kaj? Ali si slep, ali pa mimo monitoja gledas ko
beres maile! A sem napisal da pride do INIT: can not load rc.S and rc.M? A
ti naj po marsovsko razlozim oziroma s svizcem pa s folijo, ker ocitno
potem bos ti ta problem resil in notime...

Ce rabis se stevilko cevljev moje stare mame pa na kolikih obratih se vrti
betonomesalec, ti samo povej, samo da ti ne bo potem kar naenkrat tudi to
premalo. V glavnem ne pametuj ce nimas pojma...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist