[ LUGOS ] Slack 7.0 - cuden primer

polz na writeme.com polz na writeme.com
Pet Apr 28 08:53:00 CEST 2000

> instaliram po ustaljenem postopku, rebootam, loadlin pozene kernel nato pa
> se ustavi pri INIT-u, ki mi izpljune, da ne more naloziti rc.S in rc.M.
Kaj ti pa izpljune kot razlog ? Meni pri problemih vedno da tudi kak namig.

> Mislim WTF. Se probam logirati pa mi najavi nekaj v stilu /dev/tty can
> not... ne vem kaj ze, si nisem zapisal.
In mi naj uganemo, kaj je izpisalo ? Pametno, Polde!
Bi rad vojsko svizcev z alu-folijo ?

> Se je ze komu zgodilo kaj podobnega? Ima kdo kaksen hint? Meni je zmankalo
> idej.
Ja mi naj jih pa iz lufta vlecemo ?
Natancno nastej error message, potem bo pa mogoce lahko kdo kdaj pomagal.
Lahko v inittab nastimas se kako cudno skripto, v katero das samo nekaj
takega, kot je echo "Tu jokam svetu vnemar!", da bos videl, kje se ti
zadeva ustavi.

Predvsem pa natancneje povej, kaksne errorje dobivas, ker ljudje tu nismo
telepati.

Dodatne informacije o seznamu Starilist