[ LUGOS ] dialin

Gasper Lakota - Jericek lakotnik na gw2.s-gimb.lj.edus.si
Pon Apr 24 14:54:49 CEST 2000

hja, ne. ker je zadeva dialin (server) in ne dial-up klient :)
to mi pise v logu od serverja (na serverju se seveda zalaufa pppd) in mi
je bilo jako cudno. zato sem tudi postavil vprasanje.
hvala vseeno.

lp,

--
Gasper