[ LUGOS ] namestitev corel lunixa

Damir Cifer damir.cifer na kiss.uni-lj.si
Pon Apr 24 13:44:17 CEST 2000

Hi!

> Jaz bi rekel, da software.

Pravilna diagnostika .... Corel Linux zapade v neskončno zanko rebootov, če
ne najde pravega X serverja za grafično kartico.

> Poskusi z najnovejso verzijo te in se kake druge distribucije,
> ali pa instaliraj sistem brez X windows, nato pa Xe popravi na roko.

Tisti Corel Linux, ki sem ga imel jaz ni prav veliko spraševal .... pa tudi
moznosti nisi imel pasti v text mode install (ali pa meni ta opcija ni
znana).

lp, Damir
--
Senior airline captain complaining to chief pilot:
"I'm really getting tired of this...Every time I wake up the other two guys

Dodatne informacije o seznamu Starilist