[ LUGOS ] Lyx & *.sty

Roman Maurer roman.maurer na hermes.si
Sre Sep 8 09:28:21 CEST 1999

Bostjan JERKO wrote:

> Na RH 6.0 instaliram Tetex, ki nima stilov (filejev s koncnico sty).
> Vsaj obicajnih (article.sty, a4.sty ....) ne. Lahko jih sicer poberem
> iz kaksnega drugega paketa, problem pa je kam naj jih skopiram, da
> jih Lyx najde.

TeTeX na RH 6.0 *ima* vse potrebne slogovne datoteke (.sty).  Si
prepričan, da si ga pravilno namestil?  Če potrebuješ spisek
datotek namestitve TeTeX, mi piši z zasebno pošto in ti ga pošljem.

Ob namestitvi novih paketov moraš narediti dve stvari:

 - v ukazni lupini napišeš "texhash", da se osveži seznam datotek,
   ki jih pozna TeTeX,

 - v LyXu izbereš "Options / Reconfigure" ali "Izbire / Prikroji".

Deluje?
--
	Pozdrav,
	  Roman