[ LUGOS ] SCSI kartica & skener

Bostjan JERKO Bostjan.Jerko na socgen.com
Sre Sep 8 08:33:19 CEST 1999

Imam skener ASTRA UMAX 1220 s s SCSI kontrolerjem. Ker ta kontroler ne dela pod Linux-om,
sem si nabavil SCSI kartico IOI 4203A, ki sem jo instaliral pod Linux-om. Zadeva dela brez problemov, ce
na portu ni prikljucen kabel skenerja.

 Ce pa prikljucim kabel skenerja se boot ustavi pri resetiranju SCSI vodila.

Na skenerju je ID 2, kartica ima ID 7, tako da to ne bi smel biti problem.
Druga stvar pa je, da ima skener konektor DB25, na kartici pa je HD 50 pinski konektor, zato sem moral
nabaviti kabel, ki je nekako povezal obe zadevi.

Kaj narediti, da bo skener prepoznan ?

B.

Dodatne informacije o seznamu Starilist