[ LUGOS ] x-i

tJaZy rachek na kibla.org
Čet Sep 2 12:51:48 CEST 1999

Seos pubeci.Imam eden problem,upam,ga bom vredu predstavil,ker o teh
stvareh namrec nimam dosti pojma.Problem je pa naslednji:
Z enega SUN-a(Ultra sparc ali nekaj takega) bi rad poganjal admintool na
remote x-server,konkretno moja linux masina,slack4.No,le ta pa javi
naslednje:

# admintool
Xlib: connection to "rachek.domena.org:0.0" refused by server
Xlib: Client is not authorized to connect to Server
Error: Can't open display: rachek.domena.org:0

ce pa dam,da odpre display na enem SG Indy-u,pa lepo dela(samo na konzolo
tega indiya se nisem polgledal,hehe,se pa nix ne pritozi).

torej,kaj na si popravim,kje,kako,da se mi bodo lahko klienti connectali
na x-server?

HVALA!

LeP PoZdRaV,
GrdiRaceK