[ LUGOS ] 3com 509B in full-duplex

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Sep 2 09:09:58 CEST 1999

Ales Casar wrote:

> Ne, govorimo o 509. Resda je vsake toliko casa kdo omenil 905, ampak jedro
> pogovora se vrti okrog 509. Nenazadnje se 509 ves cas pojavlja tudi v
> subjectu.
>
> Katere so zdaj tiste kartice, ki tebi delajo? 509 ali si se zmotil in ti
> pravzaprav delajo 905?

Ah, potem sem se zmotil, oziroma sem mislil, da se pogovarjamo o 905B-TX. Ta meni dela
na 100 mega full duplex, tudi half duplex. Na switchu in hubu.

Če se pa pogovarjamo o 509, potem pa moram reci, da so vse take kartice na 10
half-duplex hubih in half-duplex dobro delajo. Če bi pa full-duplex, pa ne vem, ker
hubi niso full-duplex. Na switch pa jih nikoli nisem dajal.

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist