[ LUGOS ] TV-kartica

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Tor Sep 28 19:02:30 CEST 1999

Poskusil sem AverMedia in FlyVideo.
Ce te ne moti, da imas sicer cisto sliko, pa veliko suma, potem
vzemi cenejso FlyVideo. AverMedia ima zvok skoraj brez motenj (lahko
bi rekel da skoraj nic). Je pa vse skupaj odvisno tudi od ponudnika,
ce si na kablu. FlyVideo za slab signal ni.

b.

Dodatne informacije o seznamu Starilist