[ LUGOS ] TV-kartica

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Tor Sep 28 18:35:21 CEST 1999

> Mislim kupiti TV-kartico. Ali mi lahko kdo svetuje kaksni, ki dela
> pod Linuxom. Imam gr. Matrox Mill. G200.
Jazs sem kupil Avermedia TV98. Avermedia ne samo, da je podprt pod Linuxom,
ampak ima, cudo bozje, iz svoje strani celo link na BTTV developerje.
(ceprav jih Aver cisto nic ne podpira).

> Ali kdo pri nas prodaja Hauppage TV kartice?
Jaz jih nisem nikjer nasel. Nasel sem samo Avermedia in Fly. Avermedia
prodajajo na vecih koncih, Fly pa samo pri eni firmi v BTC. Fly je nekaj
cenejsa in ima se radio, tako da mi je vcasih malo zal, da nisem kupil
te (pac splet okoliscin). Menda pa obe enako dobro delata pod Linuxom.
Obstaja menda tudi en projekt, da bi AtiTV delala pod Linuxom, ampak
to je sele v developmentu...

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist