[ LUGOS ] cannot locate module binfmt-75a9

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pon Sep 6 00:23:44 CEST 1999

Yo!

On Sun, 5 Sep 1999, Boštjan Muller [NEONATUS] wrote:

> V syslogu se mi neprestano izpisuje vrstica iz topica. V kernel docih sem uspel
> razumenti, da je binfmt podpora za misc binarie formats, jaz jo imam vključeno
> direkto v kernel - se pravi ne kot modul, zato ne vem zakaj mi kliče modul in
> ali lahko to odpravim tako, da v /etc/conf.modules pač napišem binfmt-75a9 off?

Ne, napišeš alias binfmt-75a9 off :) Včasih pride tudi do različnih
interpretacij določenega modula pri kernelu in modutils-ih, zato je
/etc/conf.modules 'potweakati' na roke. Jaz se tem rečem izognem tako, da
sploh ne uporabljam kerneld-a.

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist