[ LUGOS ] cannot locate module binfmt-75a9

Boštjan Muller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Ned Sep 5 17:00:27 CEST 1999

Pozdravljeni!

V syslogu se mi neprestano izpisuje vrstica iz topica. V kernel docih sem uspel
razumenti, da je binfmt podpora za misc binarie formats, jaz jo imam vključeno
direkto v kernel - se pravi ne kot modul, zato ne vem zakaj mi kliče modul in
ali lahko to odpravim tako, da v /etc/conf.modules pač napišem binfmt-75a9 off?

Vnaprej hvala za odgovore!

Boštjan
--
Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist