[ LUGOS ] pppd

Igor igor.podgajski na email.si
Čet Sep 16 12:08:34 CEST 1999

Yo!

Že nekaj dni se neuspešno ukvarjam z vzpostavitvijo povezave preko ISDN na
Internet. (Arnes ali Siol). Uporabljam kppp v KDE, Mandrake 6.0, ext-
Asuscom TA200 modem, stvar pa zgleda nekako napamet takole:
Modem ready - Connecting - Login on Network - ! pppd died unexpectly (več ne
napiše)
Poskusil sem že na isti mašini z analognim modemom na (drugo) analogno
linijo in je stvar enaka.
Torej - vzpostavi povezavo in po 15 sekundah logiranja crkne.

Analogni modem in kppp lepo funkcionirata na drugi mašini (ki ni moja). Na
obeh je Mandrake, kernel 2.2.9., ppp vključen, a na eni zadeva deluje na eni
pa ne. Poskusil sem tudi preko navodil na www.lugos.si, rezultat pa je isti.

V linux-u sem bolj nov in si od tu naprej sam več neznam pomagati. Hvala
vnaprej.

P.S. Če je kdo iz Kopra ali okolice in bi mi bil pripravljen priskočiti na
pomoč bi ga prosil da mi odgovori privat

Dodatne informacije o seznamu Starilist