[ LUGOS ] Slovenski znaki v X in konzoli

Andrej Lajovic andrej.lajovic na guest.arnes.si
Ned Sep 5 21:53:34 CEST 1999

On Thu, 2 Sep 1999, Marko Zerak wrote:

> btw. Ali je mozno da dva uporabnika uporabljata vsak svoj XF86Config ?
> Pri uporabniku namrec izgleda kot da bi bila napaka v FontPath!

Root ima lahko svoj /root/XF86Config, uporabniki pa samo tistega v /etc.
Meni se je enkrat zgodilo, da sem popravljal tistega v /etc, potem pa
besnel, ker se spremembe niso poznale. Na koncu sem ugotovil, da sem bil
prijavljen kot root in je zato X-server uposteval tistega v /root.

Lep pozdrav iz 4. nadstropja,
Andrej

You can get more of what you want with a kind word and a gun than you
can with just a kind word.

Dodatne informacije o seznamu Starilist