[ LUGOS ] Slovenski znaki v X in konzoli

Marko Zerak mizerak na siol.net
Čet Sep 2 23:32:16 CEST 1999

Helou !

Imam sledec problem :
Po navodilih iz Slovenian-HOWTO sem poslovenil X okolje. Nato sem
namestil se Poslovenjeni KDE.
Sedaj mi ce zazenem X okolje kot root prikaze in tudi pisem lahko nase
crke, ce pa  X okolje zazenem kot navaden uporabnik nasih crk ne prikaze
in tudi pisati jih ne morem.  Kaj bi lahko bilo narobe

btw. Ali je mozno da dva uporabnika uporabljata vsak svoj XF86Config ?
Pri uporabniku namrec izgleda kot da bi bila napaka v FontPath!

Problem v konzoli :

hotel sem nastaviti nase znake v konzoli:

setfont lat2-16

loadkeys slovene

setenv  LC_CTYPE sl_SI.iso88952

se vedno mi noce prikazati sumnikov !

torej pozenem /bin/bash

echo -e -n "\\033(K" > /dev/console

V bash-u se vedno ne vidim sumnikov .....

exit

Sedaj pa v tcsh-ju sumniki delajo ?!?!?!

Kaksna ideja ?

lp Marko

PS.:Uporabljam RH 5.2, Kernel 2.2.10 , uporabljam tcsh shell

Dodatne informacije o seznamu Starilist