[ LUGOS ] Corel ogroza Linux?!

Joze Sveticic juze na comcom.si
Čet Sep 30 22:04:15 CEST 1999

> Kdaj pa je Redhat izdal delnice? Koliko je meni in finance.yahoo.com znano
> redhat se ni d.d. ampak je v privatni lasti. Sam sem se okoli tega
> vprasanja pozanimal pri RedHatu pred kakimi 6 meseci in so mi tedaj
> zatrdili, da na borza se nekaj casa ne bodo sli.

Ni še tako dolgo tega, vendar pa je bil to v sezoni obupnih IPOjev eden najuspešnejših... kak mesec nazaj ali dva, bi rekel.
drugače pa, simbol je RHAT, je na NASDAQu in ima trenutno vrednost malce pod 100 dolarjev na delnico... oh, ko bi imel keš za
ga investirat...
če pa finance.yahoo.com tega ne ve, ga pa mirno okregaj (oziroma si mogoče iskal na Dowu?).

juze

Dodatne informacije o seznamu Starilist