[ LUGOS ] Corel ogroza Linux?!

Iztok Polanic iztok na hakl-hakl.si
Čet Sep 30 21:55:34 CEST 1999

On Thu, 30 Sep 1999, Stojan Rancic wrote:

> Redhatu mogoce nekateri zamerijo, da se je prvi "skomercializiral" izmed free distribucij. Fantje ocitno vidijo denar v
> tem in glede na to, kako njihova delnica kotira ne morem reci, da se motijo.

Kdaj pa je Redhat izdal delnice? Koliko je meni in finance.yahoo.com znano
redhat se ni d.d. ampak je v privatni lasti. Sam sem se okoli tega
vprasanja pozanimal pri RedHatu pred kakimi 6 meseci in so mi tedaj
zatrdili, da na borza se nekaj casa ne bodo sli.

> P.S.: Tudi Rok Papez je precej casa vztrajal na OS/2-ju, pa se marsikdo iz sedanjega Lugosa ;-)

Jaz tudi. Vendar kmalu izgubis voljo za IBM polomije!

								Bye.

                                  //////
                                 ( o o )
               |           From: Iztok Polanic           |
               |         E-mail: iztokp na amis.net         |
               |        WWW: http://come.to/kotzi        |

Dodatne informacije o seznamu Starilist