[ LUGOS ] HP SCSI blues

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Čet Sep 16 08:07:21 CEST 1999

Zdravo!

> natancno tak kabel (50-polni) videl v *izlobi* HTE-ja. Ja, presenetljive

V HTE-ju sem ze gledal in na zalost zadeve nimajo.

> svari clovek vcasih vidi v izlozbah... Ce narejenega kabla ne bos uspel
> nikjer najti, si ga lahko naredis sam. Goli kabel in konektorje se dobi v
> vsaki solidni trgovini z elektronskim materialom.

Ne bo cisto drzalo. Res je, da se nisem poglobil v vseslovensko iskanje,
toda v MB - HTE, CIP in "kaj je ze tisti na Koroski" nimajo konektorja za
prikljucitev na kontroler.

> Kaj tocno si mislil s SCSI2 externim prikljuckom? Prikljucki so enaki pri
> SCSI-1, SCSI-2, SCSI-3,... Razlikujejo se sicer po stevilo polov in po
> tipu prikljucka. Uporabljajo se recimo Centronix50, HD50 (High Density
> 50), HD68, SCA80,...

Nisem prevec mislil, ker se nisem nikoli pogljabljal v to zadevo. Napisal
sem tako, kot so mi to nekoc razlozili v eni izmed trgovin.

LP,
	Bostjan

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist