[ LUGOS ] HP SCSI blues

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Sep 16 00:15:54 CEST 1999

On Wed, 15 Sep 1999, Bostjan Vlaovic wrote:

> KJE bi lahko dobil taksen kabel? Zelel bi namrec prikljuciti HP-jev SCSI
> scanner na externo wide-SCSI vodilo. Sem ze poskusal, samo nisem dobil
> kabla ki bi imel pravilno teminirane zgornje bite.

Tega ti sicer ne vem povedati, ker se za tovrstne kable se nikoli nisem
zanimal. Drugace pa imam glede SCSI kablovja pogojno solidne izkusnje z
MDM Store, Comtronom (pri njih je sicer blazno odvisno na koga naletis,
saj se vecini ljudi po moje se sanja ne, kaj je to SCSI) in HTE. Ce kdo
pozna kaksno vrhunsko trgovino na podrocju SCSI kablovja, se tudi sam
priporocam za informacije.

Morda bi svoj problem lahko resil tako, da bi vzel kabel brez terminatorja
(torej navaden 50-polni kabel, ki bi na eni strani imel pac 68-polni
konektor) in na kontrolerju terminiral "zgornje bite".

> Se rajsi bi pa imel zadevo, ki bi se prikljucila na notranje vodilo in se
> speljala ven kot SCSI2 externi prikljucek. Zato, ker drugace ne bi mogel
> uporabljati obeh notranjih SCSI vodil. Trenutno pa sta obe v uporabi.

To resitev bi ti tudi jaz priporocal. Uporabis pac klasicni flat kabel za
interne instalacije, le na enem koncu mora imeti konektor, ki se vstavi v
kovinsko ploscico, le-to pa potem privijes v eno rezo PCja. Nekoc sem
natancno tak kabel (50-polni) videl v *izlobi* HTE-ja. Ja, presenetljive
svari clovek vcasih vidi v izlozbah... Ce narejenega kabla ne bos uspel
nikjer najti, si ga lahko naredis sam. Goli kabel in konektorje se dobi v
vsaki solidni trgovini z elektronskim materialom.

Kaj tocno si mislil s SCSI2 externim prikljuckom? Prikljucki so enaki pri
SCSI-1, SCSI-2, SCSI-3,... Razlikujejo se sicer po stevilo polov in po
tipu prikljucka. Uporabljajo se recimo Centronix50, HD50 (High Density
50), HD68, SCA80,...

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist