[ LUGOS ] 3com 509B in full-duplex

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Sep 7 07:43:06 CEST 1999

> dobrih 8 MB/s, zal pa je bilo delovanje zelo spremenljivo, velikokrat le
> na 10% rekordnih zmogljivosti. Vsaj pod Linuxom. Je pa zanimivo, da v eni
> FreeBSD masini taka kartica presenetljivo lepo in stabilno deluje.

Ko meris recimo prenos preko FTPja, mora biti jasno, da je vcasih disk problematicen. Ce kaj
meris, mora biti to prenos paketov, ne branje z diska. Ker drugace meris hitrost diska, ne
kartice.

Kot drugo sem opazil, da je prenos tako hiter, da ce so datoteke kratke (ranga 1 ali 2
mega), to tako zelo vpliva na meritev, da je ze vprasljivo. Po lucki sodec, se je prenos
prekinil ravno toliko, da je lucka ugasnila, potem pa se spet prizgala. To je potem pomenilo
za eno tretjino slabsi rezultat. Prenos bi jaz meril vsaj 300 mega transferi, ne manj.

Tako, da... Meritev mora trajati ustrezno dolgo, da je dovolj dobra in se izkljuci nakljucne
vplive (ali kaksne posamezne retransmite).

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist