[ LUGOS ] LUGOS ] Star Office - odgovor M$

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Sep 7 07:37:21 CEST 1999

Lego Andy wrote:

> Seveda to ni res!
> Sem poklical par prijateljev ki so pri MS in to niti ni res niti ne bo
> res.

Kolikor sem lahko videl na M$ webu (zelo redko zaidem tja, zdaj pa sem malo
pregledal stvari) ogromno stvari temelji predvsem na prodaji offica. Ce bi
zdaj morali to dajati zastonj, potem... Marsikaj bi se jim sesulo...

Bomo videli, kaj bo rekel marketing od M$. Ce bodo zaceli pljuvati po zastonj
kodi (???), potem jim ne bo do tega, da bi office dajali for free (ceprav so
dali browser).

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist