[ LUGOS ] GSM in Linux

Tomaz Ocepek ocepek na s-scpet.lj.edus.si
Tor Sep 21 11:09:14 CEST 1999

zivjo!

> Jaz sem uporabljal Nokio Communicator, ampak to ni za vsak zep.
dela tudi nokia 6110...

> Nokia se navzven (prek kabla) obnasa kot modem, zato pod Linuxom ni bilo nobenih
> problemov. Zanimivo pa je, da se z Windows98 ni razumela - mogoce bi moral
> zanjo pod MSjem instalirati se kaksen dodaten driver....
mnja pod win98 ne DELA tako kot bi moralo (potreben je poseg v sistemski
register)... kaj pa dela v winsih kot bi moralo.. dela pa moram rect pod
win95... pod linuxom je pa sploh sibal vse... zadeva dela prek kabla kot
tudi preko infra-red...

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist