[ LUGOS ] GSM in Linux

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Tor Sep 21 10:57:21 CEST 1999

> Ali je =BEe kdo preizkusil internet preko GSM in pod Linux-om ?
Jaz.

> Kateri GSM telefoni so za to primerni ?
Jaz sem uporabljal Nokio Communicator, ampak to ni za vsak zep.

> Kje najdem kaj ve=E8 opisano nasplosno oprenosu podatkov preko GSM
> in kateri adapterji so podprti v Linux-u ?
Nokia se navzven (prek kabla) obnasa kot modem, zato pod Linuxom ni bilo nobenih
problemov. Zanimivo pa je, da se z Windows98 ni razumela - mogoce bi moral
zanjo pod MSjem instalirati se kaksen dodaten driver....
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist