[ LUGOS ] Corel ogroza Linux?!

Mitja mitja.pavlovic na guest.arnes.si
Čet Sep 30 20:20:59 CEST 1999

Mislim, da se je Iztok upravičeno paranoičen.

Čas gre naprej. Sam sem začel, ne spominjam se več prav dobro, na XT-ju.
Kolega ga je pripeljal iz Nemčije za dobrih 5000 DEM. Nobeden si takrat ni
predstavljal, da bo enkrat tako kot je danes.

Jaz sem dolgo vztrajal na OS/2. Vsi se boste verjetno strinjali, da to ni slab
OS (mogoče ga tudi S.R. uporablja tudi še danes :-) ).

Toda nismo sami. Za mase je prevladal M$. Kaj iimate v službah? Ali tajnice
pišejo v Linx-u ali pa uporabljajo Word?

Tudi Red Hat-u nekateri že pridajajo $.

Realno gledano v prihodnost bo (na žalost) to pač to.

Dodatne informacije o seznamu Starilist