[ LUGOS ] Corel ogroza Linux?!

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Čet Sep 30 18:41:18 CEST 1999

Zivjo Iztok.

On Thu, 30 Sep 1999, Iztok Polanic wrote:

> svojo distribucijo Linux. Vendar ob tem me je sinila misel. Kaj pa ce bo
> Corel (scasoma) zacel nekoliko spreminjati Linux s svojimi dodatki, kar bo
> pomenilo, da bo Wordperfect 2000, Borland C++ Builder in bodoci
> programi, ki bodo portani na Linux delovali samo ce bos imel instaliran
> Corel Linux. To lahko spet pomeni razhajanje med distribucijami, kot se je
> to zgodilo pri UNIX-u.

Morda.. samo ne verjamem tega. Ce bo zelel Corel vezati uporabnike na svoj
Linux bo to IMHO pocel z lepsimi metodami (boljsi nastavitveni programi, ...).
Glede na to da je COREL Linux osnovan na Debianu dvomim da bodo zadevo prevec
spreminjali; imho bodo se naprej izhajali iz Debiana.

SGI imho se tudi zaveda tovrstnih problemov in pravi da se bo drzal Linux
standardizacije in ne bo izumljal tople vode.

> Sem paranoicen?

Najbrz da si. :). Upam da si.

--
best regards,