[ LUGOS ] Upgrade knjiznic

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Čet Sep 23 21:10:58 CEST 1999

On Thu, 23 Sep 1999, you wrote:

> Ce je temu tako, me pa cudi da tega RPM paket ne ve...a ve kdo kako je to
> porihtano? Ker opcijo za upgrade paketov imam vkljuceno.

rpm pakete lahko nadgrajujes z drugimi rpm paketi. :)
Mislim da rpm -u naredi zadevo.

Kar je pa tudi res je da jaz sovrazim da mi recimo KDE namesti na 100 razlicnih
koncev pod /usr imenik. Ker jaz vedno namescam v /opt/<package_name> delam vse
upgrade iz sourceov, kar pomeni da stare verzije rpm-ov na silo vrzem ven iz
sistema.

Ce se ne spoznas dovolj na linux se drzi rpm-ov.. ce pa hoces "Total Control"
pa so sourci se vedno "the way to go"

--
best regards,
Rok Papez.