[ LUGOS ] bash skripta

Boštjan Muller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Pet Sep 3 15:21:15 CEST 1999

* On 03-09-99 at 14:46 Metod Novak (Metod.Novak na guest.arnes.si) wrote:
+----Here quoted text begins----+
[...]
> uporabi
>
> find /home/neonatus -type d -exec echo {}\;   (izpise vse direktorije)
> find /home/neonatus -type f -exec echo {}\;   (izpise vse filete)
>
> samo namesto echo napisi tiste komande pac k rabis, da ti jih izvrsi.
[...]
+----and here the quote ends----+
Sem že bližje, vendar bi jaz rad, da bi se mi v
/home/neonatus/GNUstep/Library/AfterStep/start/Documents/ naredijo isti
direktoriji kot so v /home/neonatus/doc, ter se nato output iz:
find /home/neonatus/doc -type f -exec echo \{\} \; poddirektorijev tudi skopira
v te poddirektorije in ne ostane v direktoriju:
/home/neonatus/GNUstep/Library/AfterStep/start/Documents/

Ali kdo ve kako bi to naredil - ali sem preveč zakompliciral stvar do točke
kjer sem postal popolnoma nerazumljiv ali pa skripta neizvedljiva?

Vnaprej hvala!

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist