[ LUGOS ] bash skripta

Metod Novak Metod.Novak na guest.arnes.si
Pet Sep 3 14:22:35 CEST 1999

Zivjo

No ja zato karimas ti pa pomoje res ne rabis scripte ali pac.

uporabi

find /home/neonatus -type d -exec echo {}\;   (izpise vse direktorije)
find /home/neonatus -type f -exec echo {}\;   (izpise vse filete)

samo namesto echo napisi tiste komande pac k rabis, da ti jih izvrsi.

_lp Metod
--------
irc:          e-Spy
e-mail:     Metod.Novak na guest.arnes.si
www:      http://www.kabi.si/metod/hp
IcQ:        2005900

> Imam tole skripto:
> #!/bin/bash
> if test -d /home/neonatus/doc/ && test -d
> /home/neonatus/GNUstep/Library/AfterStep/start/Documents/; then
> n=1
> /bin/ls -F /home/neonatus/doc/ | while read line; do
>   echo -e 'Exec "'$line'" exec gvim /home/neonatus/doc/'$line'
&\nMiniPixmap "mini-vim.xpm"' >
/home/neonatus/GNUstep/Library/AfterStep/start/Documents/$n

Dodatne informacije o seznamu Starilist