[ LUGOS ] h(w)itrost

jernej horvat j na kid.kibla.org
Ned Sep 12 11:59:40 CEST 1999

On Sun, 12 Sep 1999, Polz of the SBT wrote:

> Tisto o problemih z multitaskingom sem prebral nekoc davno
> na www.tomshardware.com - nekje pod opisi razlicnih cipov.

Intel VX ima "probleme" pri delu z IDE diski. (beri: pocasnost)

> Mogoce bi moral omeniti, da je tista cudna kista pod W95 delovala
> normalno. Le pod Linuxom je v /proc/cpuinfo pisalo, da je zadeva
> P90+. Tako se je tudi obnasala, vsaj kar se hitrosti tice.

Linux (in OS/2 :->) sta bolj "dovzetna" za "napakice" (odstopanja) v
strojni opremi kot pa Windows*.

PS: imam maticno plosco z Opti-Viper cipovjem. Ima kdo Win* gonilnike za
njo ? Ali pa morda kaksen URL ?

--
Windows N'T: as in Wouldn't, Couldn't and didn't.

               > All the standard disclaimers apply. <

Dodatne informacije o seznamu Starilist