[ LUGOS ] hitrost

Polz of the SBT polz na writeme.com
Ned Sep 12 11:28:10 CEST 1999

> Imena firme pa ne omenjaj, razen ce te to kdo
> posebej ne vprasa ali zelis izrecno povedati, da Linux fani naj ne
> kupujejo hardvera pri tej in tej firmi iz teh in teh razlogov.
OK, ime firme je bilo omenjeno zato, ker je zastopnik za Intel in je
 zato mogoce, da dobijo cipe, ki jih druge firme ne.
O Jerovsku sicer vse dobro - firma je velika, servis po vsej Sloveniji,
ljudje (vsaj v Kranju) potrpezljivi. Raloga, da bi pri njih ne kupovali
reci, ne poznam.

Tisto o problemih z multitaskingom sem prebral nekoc davno
na www.tomshardware.com - nekje pod opisi razlicnih cipov.

Mogoce bi moral omeniti, da je tista cudna kista pod W95 delovala
normalno. Le pod Linuxom je v /proc/cpuinfo pisalo, da je zadeva
P90+. Tako se je tudi obnasala, vsaj kar se hitrosti tice.

> Tako
> mimogrede blatis kaksno firmo, kar ti verjetno ne koristi ali pac?
Nikakor ne. Vsem prizadetim se iskreno opravicujem.

Dodatne informacije o seznamu Starilist