[ LUGOS ] Pisanje tekstov v X-ih

Boštjan Muller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Sob Sep 11 21:17:02 CEST 1999

* On 11-09-99 at 12:03 Boštjan Muller [NEONATUS] (neonatus na gimp.thz.net) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> Vse lepo in prav, ce bi se ga le dalo skompajlati z gcc 2.95.1 :(((
Se opravicujem zaradi prejsnjega maila, po drugem branju gcc-faq-a mi je par
stvari padlo v oci in lyx se je nato lepo skompajlal. Zanima me le kako naj ga
prepricam da bo sam lyx uporabljal latin 2 fonte - ne za pisanje, temvec za
prikazovanja textov v samem lyx-u - npr Pomo(č) <-- tale č se mi prikaše kot e
z naglasom. Kje naj nastavim pisavo zanj?

Vnaprej hvala!

Boštjan
+----and here the quote ends----+

--
Boštjan M&uuml;ller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist