[ LUGOS ] hitrost

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sob Sep 11 14:22:07 CEST 1999

Polz of the SBT wrote:

> 1. Nekateri Pentiumi so nekam cudni - slisal sem, da imajo probleme z
>    multitaskingom. Tako je moj prijatelj z Jerovskovo masino,
>    v kateri je bil, ce se ne motim, tudi P 166, dobival rezultate, kot
>    bi bil to P 90+.

Ne vem tocno, kaj mislis z cudnimi pentiumi. Lahko, da je cip zaradi
konstantnega pregrevanja defekten. To je mozno. Lahko, da BIOS ne zazna
pravega cipa. Lahko da je cip overklokan. Lahko, da plosca sploh ne
podpira voltazo, ki jo cip potrebuje. Lahko, da na cipu pise:
"Evaluation sample" in ima cisto druge oznake in ga regularne plosce ne
zaznajo v redu. Lahko da je program za zaznavanje cipa ze malo star ali
pa ima bug (zaznavanje cipov je sploh problematicno). Lahko, da je nekdo
na maticno plosco nalozil napacni bios, z namenom, da overkloka vodilo z
66+ na 75 MHz. Vodilo je potem res overklokano, izpisi procesorjev pa
res cudni. Skratka...

Kaksni pa naj bi bili ti "multitasking" problemi?

Predlagam, da ne govoris tako v tri dni, da si nekaj slisal. Ce kaj ves,
tocno povej, ce je to za sirso avdienco zanimivo, sploh pa, ce je
povezano z Linuxom. Imena firme pa ne omenjaj, razen ce te to kdo
posebej ne vprasa ali zelis izrecno povedati, da Linux fani naj ne
kupujejo hardvera pri tej in tej firmi iz teh in teh razlogov. Tako
mimogrede blatis kaksno firmo, kar ti verjetno ne koristi ali pac?

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676