[ LUGOS ] X-server + low mem

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pon Okt 11 12:07:31 CEST 1999

On Sat, Oct 09, 1999 at 07:35:44PM +0200, Boštjan Muller [ NEONATUS ] wrote:
> Pozdravljeni!
>
> Zanima me če obstaja kak X-server - razen Xfree, ki bi porabil manj spomina,
> ter manj CPU-ja - za manj zmogljivo masino - kaj kar bi laufalo tudi na 486-ki
> brez problemov.

X server sam niti ni pretirano pozresen. Jaz trenutno delam na enem
Linux SparcStation 2, ki je procesorsko mocan za recimo kaksno slabo
486 in ima 16M Ram-a. Seveda pa tu poganjam samo X server in nobenih
klientov. To ej vse ne eni drugi, mocnejsi masini.

hmm...ne pricakuj kdovekakih performanc iz te masine, ki jo imas.
Predvsem uporabljaj kaksen "easy" window manager (fvwm) in nobenih fancy
programov. Netscape odpade ;-]

lp,

--
Borut