[ LUGOS ] X-server + low mem

Polz of the SBT polz na writeme.com
Ned Okt 10 00:30:54 CEST 1999

> Zanima me če obstaja kak X-server - razen Xfree, ki bi porabil manj spomina,
> ter manj CPU-ja - za manj zmogljivo masino - kaj kar bi laufalo tudi na 486-ki
> brez problemov.
Ce se ne motim, obstaya tinyx ali nekaj tacega...
Zadeva ni X server, temvec samo oklescena xlib implementacija z
ze kar vgrajenimi funkcijami za display.
To pomeni, da ne mores poganjati reci prek mreze, je pa
zadeva zato kar fina. Prvotno podrocje uporabe naj bi bili
embeded sistemi.

Sicer pa Xi procesorsko sploh niso prevec pozresni.
Problem je le RAM, ki ga, posebej v kombinaciji s kaksnim
GNOME kar veselo zrejo, proc pa tudi pri KDE ze pocasi
zacne loviti sapo.

Upam, da to pomaga.

Dodatne informacije o seznamu Starilist