[ LUGOS ] WWW Cache

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sre Okt 6 07:22:46 CEST 1999

On Tue, 5 Oct 1999, Matija Grabnar wrote:

> Za 64K linijo zadostuje pocasen pentium - na hitrost bosta ugodno vplivala
> hitrost diska in velikost spomina. Tak streznik ne bi smel imeti problema
> s par deset uporabniki.

©e en komentar: enkrat sem imel eno verzijo squid-a ("stabilno"), ki je
očitno puščala in je delala vsak dan slabše. Ko sem squid restartal, je
zopet začel delati dobro... Ne vem, ali se to še dogaja, sem ga pa na vseh
majhnih serverjih (običajno za dostop preko ISDN-a) začel redno restart35B-1ati
- enkrat ponoči, ko ni nikogar blizu. Zaenkrat se obnese.

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si