[ LUGOS ] WWW Cache

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Tor Okt 5 12:11:05 CEST 1999

> Rad bi postavil Cache server za dolocene internet strani. S tem bi
> povecal prepustnost povezave in verjetno tudi zmanjsal promet. Zanima me
> ce ima kdo kaj izkusenj s tem.
>
> Vsak namig je dobrodosel!

Jaz imam kar nekaj izkusenj s cachingom - med drugim sem lani predaval
na caching seminarju na Nizozemskem.

Kaj te zanima? Software - najbolj bi priporocil Squid, ki ga najdes na
http://squid.nlanr.net (Verzija 2.2Stable5, nikar 2.3unstable)

Kaksno masino potrebujes je odvisno od tega, kaksno linijo mislis
cachirati, oziroma koliko bo zahtevkov.

Za 64K linijo zadostuje pocasen pentium - na hitrost bosta ugodno vplivala
hitrost diska in velikost spomina. Tak streznik ne bi smel imeti problema
s par deset uporabniki.

Za vecje zadeve (sam skrbim za Squid streznik, ki streze v spici 60000 zahtev/uro) se lahko pogovoriva direktno.

Lep pozdrav,
   Matija Grabnar, ARNES
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist