[ LUGOS ] Postfix

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pet Okt 1 19:27:31 CEST 1999

Yo!

On Fri, 1 Oct 1999, MadDave wrote:

> Oct  1 16:07:49 spider postfix/sendmail[3639]: warning: sendmail is
> set-uid root, or is run from a set-uid root process
>
> Posiljanje mailov iz roota dela normalno...
> Uporabljam postfix ne sendmaila :)
> Kateri program bi sedaj jaz moral nastavit +s ???

Pa to je nekaj neverjetnega. Kdaj se boste navadili brati dokumentacijo,
ki pride zraven produkta? V dokumentu INSTALL ti vse lepo pise. Imas dve
varianti. Ena je set gid na neko grupo, ki jo posebaj kreiras za postdrop,
druga je pa world writable sticky mode maildrop... Mislim , kdor to zadevo
prebere mu mora biti jasno vse, ce pa mu se ni jasno, je pa v html
direktoriju kompletna dokumentacija s FAQ spisi vred...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist