[ LUGOS ] Postfix

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Okt 1 16:27:33 CEST 1999

On Fri, Oct 01, 1999 at 04:08:52PM +0200, MadDave wrote:
> Se0s :!!!
>
> imam en problem z postfixom:
> Prejemanje mailov dela cisto normalno...problem se pojavi pri posiljanju..
> V logih dobim to:
>
> Oct  1 16:07:49 spider postfix/sendmail[3639]: warning: sendmail is
> set-uid root, or is run from a set-uid root process

Mejli pa se vseeno posljejo, kajne? Moralo bi biti tako, ker je to samo
warning. Ni ti treba dati +s, pac pa -s. Verjetno /usr/lib/sendmail,
/usr/sbin/sendmail oz. whatever. Postfix potrebuje root privilegije za
zelo malo stvari...zato je neumno, da bi bil katerikoli del sistema
setuid root, razen tistih, za aktere je to nujno potrebno.

> Posiljanje mailov iz roota dela normalno...
> Uporabljam postfix ne sendmaila :)
> Kateri program bi sedaj jaz moral nastavit +s ???

Borut
borut.mrak na ijs.si
Spelling checkers at maximum! Fire!

Dodatne informacije o seznamu Starilist