[ LUGOS ] WWW Cache

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Ned Okt 10 09:44:34 CEST 1999

Hi Saso.

On Fri, 08 Oct 1999, Saso wrote:

> Tako kot navadna telefonska linija, je tudi najeti vod full duplex.

Navadna telefonska linija + modem nista full duplex. :-).
Ce je full duplex pomeni da lahko jaz posiljam med tem ko ti se oddajas. Half
duplex je pa da se prepleta oddaja/sprejem/oddaja/sprejem.. pac po potrebi.
Ko jaz delam mail-exchange in posiljam posto (uploadam mail) mi *veliko*
pocasneje sprejema posto (download mail) ki cakam name. Potem ko se vsa posta
odposlje se hitrost sprejemanja poste veliko *veliko* poveca... To so imho
klasicni znaki za half-duplex.

>Ce imas
> najeti vod 256kbit/s to pomeni, da imas 256kbit/s pasovno sirino tako za
> odhodni kot za dohodni promet.

To se nic ne pove. To kar si povedal lahko velja tudi za half-duplex.
Full-duplex je ce trdis da imas 256kbps UL in DL *hkrati*. Pri tem sploh ni
pomembno, da je ista pasovna sirina tako za UL kot za DL.

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist