[ LUGOS ] interview z Linusom Torvaldsom...

Jurca Jurca
Pet Okt 8 20:34:25 CEST 1999

> Ce si kdo zeli downloadati 80mega, ga lahko sname iz ftp.lugos.si...
> Uradnega dovoljenja za stalno namestitev teh fajlov na nasem ftpju od CNN
> se nimam, tako da smatrajte zadevo kot zacasno...
>
> ftp://ftp.lugos.si/pub/lugos/arhiv/Linus-Torvalds-on-CNN-interview---tempo
> rarly/

A je komu uspelo te datoteke pogledat?
Vceraj sem govoril s prijateljico z CNN, ki je intervjujala Linusa predno je
bil na TV. Rekla je, da je bil ena najbolj kul oseb, kar jih je kdarkoli
intervjujala. Na koncu ga vprasala, kaksen je njegov komentar na to, da ga
imajo nekateri za kultno osebo. Njegov odgovor je bil, da zaenkrat se nihce
ne mece spodnjega perila vanj.

Datoteke sem poskisal odpreti z realplayer in WMP, pa se oba pritozujeta, da
je nekaj narobe s formatom datotek. S katerim predvajalnikom se to da
pogledat?

Lep pozdrav iz Atlante, Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist